utorok 11. decembra 2012

Čiapka za jeden večer





Objavila som Ameriku! Háčkovanie hrubou priadzou a hrubým háčikom. A za jeden večer máte hotovo :-)

Moja nová čiapka vznikla  z priadze ESKIMO od firmy DROPS.  Keďže nejde o syntetický materiál, ale o čistú vlnu, keď si hotovú čapicu priložím na krk, cítim drobné pichanie. Na hlave mi to však vôbec neprekáža, dokonca ani na čele. Naopak ide o veľmi veľmi hrejivý materiál, jemne chlpatý, takže ak máte skúsenosti s plstením, Eskimo je stvorené na akýkoľvek projekt aj tohto druhu. Ja som pri práci s touto vlnou doslova mala pocit, akoby som plietla rovno z čerstvo ostrihanej ovce :-)

Návod na túto čiapku nájdete od detskej až po mužskú veľkosť tu. Ja som plietla háčikom č. 6 ( 7 som doma nenašla vo výbave), napriek tomu čiapka pekne pruží a veľkosť mi sedí. Ozdobu som poňala veľmi  jednoducho, iba som zmotala v ruke zvyšok z melírovaného kĺbka, previazala v strede akoby na mašličku a pripevnila k čiapke :-)

6 komentárov:

  1. Zuska háčkovanie hrubou priadzou je úžasné, mám ho radšej ako s normálnou, práve preto, že veľmi rýchlo máš produkt hotový :) ... čiapka je úžasná, tuším ti vo Vrátnej nebude zima :)
    Skús ešte háčkovaný nákrčník, robila som ich deťom ešte v lete. Tu som našla návod : http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=7784 ide to dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, Ty jedeš ;-) Čapka nádherná! Eskymo jsem měla v ruce, když jsme si společně s holkami objednávaly příze, tak kamarádka si brala na zkoušku melírované a vypadalo moc hezky...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, v jednoduchosti je krása, Ty jsi to opět dokázala!!! Čapku moc chválím, je opravdu super ;o) krásný den, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá ozdoba ma zaujala. Niekedy musím skúsiť. Jednoduché a efektné. :)
    radostný deň! Leti.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A výsledný efekt je očarujúci! Prekrásna čiapka!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobry vecer, prosim Vas mohla by ste mi poslat navod na tuto ciapku velmi sa mi paci, je krasna. Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails