nedeľa 3. novembra 2013

Tekvice a ježibaby





Tekvice sú úžasná jesenná potravina i okrasa. Mala som v pláne kúpiť také obyčajné a vyrobiť s deťmi po prvý krát strašidielka so sviečkou. Nakoniec som ich na poslednú chvíľu nezohnala. No i tak sme o ozdoby neprišli. Papierových tekvičákov dievčatá vyrábali v centre voľného času, hra na ježibaby prišla akosi spontánne :-) Ďalšie dve - maslová a hokaido už čakajú na balkóne, aby sme si na nich čoskoro pochutili (cez víkend bolo toľko aktivít a návštev, že sme to nestihli). Kiež by boli takéto predĺžené víkendy častejšie..

3 komentáre:

  1. Hojky Zuzóšku, móóóc peknučké ježibabky máš;-D! A jak umí krásně čmanit dcérenky šihovné:o). Užívejte barevného skotačení podzimního, páčko Míša!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzik, tak to ste sa mali super, krásne strávený predĺžený víkend. Škoda, že nám to nevyšlo a jesenné prázdniny boli obidve dievčatá choré. Staršia sa tešila na prázdniny u babky, nevyšlo jej to. Tento rok som aj ja prišla na chuť tekviciam, zvlášť hokaido. Prvý raz sme sadili na záhrade a moja amatérska starostlivosť sa vyplatila :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails